24 Ağustos 2009 Pazartesi

YAĞMUR YAĞSA KIŞ DEĞİL Mİ? KİŞİ HALİNİ BİLSE HOŞ DEĞİL Mİ?

sevgili  gönüldenele ve no engel  beni bu ödüle layık görmüş çok mutlu oldum.çok çok teşekkür ediyorum.


bu ödülü almayan kalmadı sanırım bu sayfaya ugrayan herkese armağan ediyorum bende
ilk ödülümde kendimle ilgili 7ilginç olayımı yazmıştım komik olanlardı birde madolyonun öbür yüzü var..

aşırı duygusalım en küçük şey bile beni ağlatır.ablam kadar olamam ama. birgün ablama gittim yoldan bir feryat bir figan ablam ağlıyor merdivenleri soluksuz çıktım yüregim agzıma geldi ya çocuklara birşey oldu ya da enişte dövdü dedim .türk filmine ağlıyormuş dizlerini döve döve:))))

çok safım herkese inanırım arkadaş dost sıfatına koyarım sonra darbe üstüne darbe:((

karanlıktan çok korkarım bir elin beni boğacağını ,elektirik prizine dokunduğumda çarpılacağımı, uykudayken öleceğimden çok korkarıım (annemi kaybettikten sonra yaşamaya başladım bunları )

yılmış ,bezmiş bitmiş  salya sümük deprasyona girmiş hallerde bu deprasyona girmişsem çıkmasınıda bilirim der.allahın izniylede çıkarım doktorlara kalsa kiliniğe yatıracaklar:)))

insanları konum ve sıfatlarına göre ayırmam her konumdan arkadaşım vardır ama böbürlenmem.tek tahammül edemediğim kendini begenmiş burnu kaf dagında dünyayı ben yarattım edalarında küstahlardan nefret ederim ve lafı gediğine koymayı çok severim..

sevmiyorsam sever gibi yapmam tavrımı koyarım.cıvık ve sulu erkeklerden hiç hoşlanmam dışardan eli sopalı cadoloz gibi duruyormuşum :))eşimin arkadaşları ufuk yandın evladımm demişler ama bunu diyenler evden ayrılmıyor benden yanalar şimdi:))

aşkoşumdan hiç bir şeyi gizlemem ne olduysa anlatırım..çok sinirli ve öfkeliysem odaya süzülür yüksek sesle şarkı söyler sinirim yatışınca aşkoşumun yanına öyle giderim..

ne çok konuştum :)) benden bu kadar sevgiyle kalın...
not:klavyem sapıtmış bir durumda canı istediği zaman nokta ve virgüle basıyor canı istedimi basmıyor bazen ğğğ aaa bastı:)) dil kurallarına uyamıyorum buda beni sinir ediyor.....

11 yorum:

  1. seni dahada yakından tanımak daha güzel:))
    canım tekrar tektta tbk ediyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Karanlik konusunda yalniz olmadigima sevindim :D Kendimi kotu hissetmeye baslamistim. :)

    YanıtlaSil
  3. oyyyy sağol canımsın yaaa arada bi geliolar işte böyle bana,üzülmeyide hiç becerememki,ağlamayıda,akşamdan beri iki damla yaş aktı diye,öldüm sandım :(
    aynı yaştayız ve antalyadayız ne güsel ne güsel :)
    bu gece üzülcem ama sabaha geçecek inşallah...
    yorumun için çoook teşekkür ederim,şu hayat ne garip demi...
    delimi bu diye düşünme (var birazda) yani zır deli deyilim :))

    YanıtlaSil
  4. kuzum benim yaaa insan yaşadığı sürece nelere nelere şahit oluyo nelere göğüs geriyoo demi,neysem zati ağlamışın acıkda ben üzmeyem seni şimdi,kenar mahallede oturuyom anacım ben :)
    söylesemde beğenmessin şimdi sen,en yakın olan çevre yolu ama açık adreste konuksever diye gecio belki bilirsin,etiler tekpa var onun yanına gelince bi şekilde bulunuyo ev :)sen meltemdemisin,devlet hastanesi yazmışın ama ?

    YanıtlaSil
  5. Biliyormusun bende karanliktan cok korkarim Asla AMA ASLA karanlikta uyuyamam , baktigim yeri gormem lazim ve elektrik kesintisine karsi elimin altinda,yatagimin altinda vs kocaman fenerler vardir hep ..Bu konuda seni cok iyi anliyorum
    bend eherkese inanirim,bende herseye aglarim..
    seni ruh ikizim ilan ediyorum :)))

    YanıtlaSil
  6. haa bu arada yazilarimin basliklairni degistirdim
    Ben annelerin dikkatini konuya cekmek ve yazmalarini saglamak , paylasimi arttirmak icin demistim
    Sonra sen ben anne degilim ama diyince dusundum ki basligim aslinda aptalca
    onemli olan tecrubesi olan kisilerden bilgi almak Bu hala teyze yenge vs hatta baba olabilir .. Son yazimda da sana not yazdim , mim'i ihmal etmis gibi gorunuyorsam kusura bakma..sabah tasiniyoruz , bu ara pek fenayim ....
    opuyorum cok , sevgiler

    YanıtlaSil
  7. göbek atmak stres atmaya bire bir gerçektende, depresyonu kendi kendine aşabilmen takdire şayan herkes beceremiyor biliyorsun

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim arkadaşım...
    Ben de az önce bu konuda birşeyler yazıyordum...:P

    Güzel bir hafta dileğiyle...

    YanıtlaSil
  9. aslıcım teşekkür ediyorum
    nezihe yalnız değilsin:((
    fisun:)) ilahi neden beyenmeyim yahu öyle takıntıları yok benimevet meltemdeyim
    yelizcim ruh ikizin olmaktan onur ve gurur duydummmm
    şeker bulutu teşekkür ediyorum çevrmde deprasyona girip çıkmayanları gördükçe korktum heraldeki bunu başarabiliyorum
    hakan can sanada güzel haftalar

    YanıtlaSil
  10. Mimleri bu yüzden çok seviyorum,birbirimizi daha iyi tanıyoruz.Ödülün için de kutlarım hayatım.Sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe