5 Temmuz 2009 Pazar

İNANAMIYORUM!.. ÖĞRETMENE BAKIN !....

asabiyim ,sinirliyim gerginim.....sizlerede olur mu? nerde enteresan garip olay hadise varsa gelir beni bulur.tepkisiz kalamadığımdan mıdır duyarsız olamadıgımdan mı istemedigim armutlar hep gelirde burnumda biter.




bankalarda onca yaşlı maaşını almak için beklerken !.. veznedarlar nerde süslü gösterişli bayan var onlara öncelik tanır..ya da sohbet etmek ister sizinle siz sohbet etmiyorsanız yandınız nedenmi işiniz hal yoluna girmez in aşagı çık yukarılar başlar.( böyle anlarda ben devrede susamam kimse kusura bakmasın)


hastanelerde , postanelerde kuyruklarda onca şey olurda bir allahın kulu ses çıkarmaz..


bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın sendromu!... iki gözüm o yılan sana dokunmuyor belki ama senin en yakınının belkide torununun kırım kongo gibi yapışıp kanını emiyor eritiyor tüketiyor yok ediyor..


ama yokk biz alışmışız toplum olarak olan bitene göz yummaya seyretmeye neme lazımcılık benmi kurtarcam türkiyeyi!...koyun olmaya ,yolunmaya bukadar duyarsız olunmazki..sen rahatlıkla çayını kahveni içerken tvni seyrederken hangi şartlarda ve nasıl gelindi bu konumlara ataların ne savaşlar verdi halkı ,köylüsü askerin ayagında ayakkabısı yoktu öyle yoksullukla zorluklarla alındı bu topraklar..senin tarihinden hiçmi haberin yok?? ya da varda işine böylesimi geliyor!...saygındamı yok kendine!...
gençlik cehalet içinde türkçeyi katletme yolunda abuk subuk cümleler mesajlarda yabancı terimler veeeeee artık bıktığım kanında türk kanı dolaşıyorsa 10kişiye yolla gönderebildiğin kadar gönder.ahh be aptal gençlik türkiye böyle kurtulmaz...
hadi diyorum okumayanı cahil abii  okuyanıda zır cahil bu kadar olmaz pess....dagıldım biliyorum konudan konuya geçtim belki ama şaşkınlığıma şaşırmışlığıma verin ..bugün beni çileden çıkaran aşkoşumun teyzoşu var burda ışıklarda ona gittik.orada misafir vardı..eniştenin yakın bi aile dostu ve öğretmen...söylediklerini buaraya aktaramıyacağım çogunuda sinirden unuttum zaten..ama bu kafayla bu düşünceyle çocuklara ne kadar sağlıklı bir eğitim veriyor??? hiç bilemiyorum...üzüldümm hemde çokk .gelecek nesiller onun elinde nasıl bir kuşak olarak çıkar !...inanın düşüncesi bile korkunç yaaa..
aşkoşum bugun bana çok kızdı çünkü susmadım susamadım susturamadılarda.....
herkes şokta benden böyle birşey beklemiyorlardı...bende atatürk ne yapmış diyen  7ceddine küfür eden bir öğretmen  beklemiyordum.......

10 yorum:

  1. Ataturk olmasaydı o öğretmen olurmuyduki acep güzel yazmışın bacımm susma susutukça sıra sana gelecek vardı eskiden artık bbuda hikaye oldu ne bilem allah sonumuzu hayr etsin iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  2. Ağzına sağlık,hayata tv ekranına bakıyomuş gibi kayıtsızca bakan bir toplum var artık.Yanında adamı kessen öle bakıyor,tepkisiz uyuşmuş...
    O Atatürk'ü beğenmeyen kişi,Onun sayesinde bugün özgür ve meslek sahibi biri olduğunun farkında olsaydı keşke.

    YanıtlaSil
  3. Canım baştan sona katılıyorum yazına her bir kelimesi ne....
    Bende asla susmam haksızlık tanımadığım bir insanada sevmediğim birine de yapılsa susmam...
    Zaten geçenki olayı biliyorsun sadece arkaşıma destek olduğum için ve görmemezlilten gelemediğim için ceryan etti...
    Bence bu tavrını heryerde kullan insanlar alışmışlar koyun gibi yaşamaya...
    Bir eğitimci eğer çok açık ve net bunu diyorsa Bırak dile getirmeyi düşüncesi bile çok kötü yazıklar olsun!!!

    Mutlu pazarlar

    YanıtlaSil
  4. Gercekten ablacım cok haklısın..

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Malesef bu tür haksızlıkların bir türlü önüne gelemiyoruz.İnsanların birbirlerine saygı duymuyor.Hep ben diyorlar.İSter öğretmen olsun,ister vali ama önce insan olsun insan.
    Paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. ah canım maalesef böyle,ne yazıkki.bazen bende senin gibi isyan ediyorum...
    ama değişen hiç bişey yok..
    öptüm

    YanıtlaSil
  7. Sinirlendiğin kadar var sevgili Funda , çocuklarımızı kimlere emanet edeceğiz diye ben de kara kara düşünüyorum. Allah o arkadaşa akıl versin .

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.ben bugüne kadar ne çektiysem çenemden çektim..aşkoşum küstü niye olay yarattın polimige girdin diye girerim kockoca öğretmen olmuş bir toplumda nasıl konuşacağını bilmiyor ana avrat düz gidiyosa hakaretler yağdırıyorsa polimigede girerim olayda çıkarırım gücüm yetse kafa bile atarım o derece sinirliyim yaaa..

    YanıtlaSil
  9. mesaj ve ziyaretine çok sevindim.teşekkür ederim.bloğunu çok beğendim..tebrikler..

    YanıtlaSil
  10. Gelecekten kaygımız çok! yine de ümitli olmak lazım...:)

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe