2 Tem 2009

AYNI GÜN KARI KOCANIN ĞÜNLÜKLERİNE YAZDIKLARI:)

sabah erkenden zuzularla denize gittik..denizde oyundu su güreşiydi ve hatta kungfu bile yaptık:))
okadar çok yorgun düşmüşüm ki deniz adamı bu kadarmı yorar?? acıkınca haliyle en yakın benim ev olduğundan solugu bizim evde aldık..dinlenme tesislerimizde açık büfe olup self servistir kendin pişir bende yiyeyim:))
telefonun azizliğine ugrayıp hiç foto çekemedim:((
akşam yemeğinden sonra bir yatmışımki deliksiz kociş yastık koymuş üstümü örtmüş kendi yatağını sermiş ayyy kıyamam yaa.. uyandım bi kendime geldikten sonra soluğu burada aldım..aşkoş eeee yuh yaa gidip yatsana ne var şu blogda?? ne yokki aşkoş ne yokki dadını aldınmı bırakamıyon işte...
 gelen bir mail paylaşmak istiyorum...

Kadının Günlüğüne yazdıkları:

Bugün üç yıl bitti.
Onun karşısına gelinlikle çıktığım günkü
kadar mutluyum. Tanrım, onu ne kadar seviyorum.
Mükemmel bir erkek,cazibeli, yakışıklı, anlayışlı,sevecen, her şey var.
Bugün Cumartesi,bıraktım arkadaşlarıyla eğlensin.
En sevdiği yemek olan pastırmalı Kurufasulye ile pilav yapıyorum.
Pişti, demleniyor.
Banyo yaptım, en sevdiği kıyafeti giydim.
Yemekten sonra, şöminenin karşısına bir şişe kırmızı şarapla uzanacağız...
Eve geldi sonunda.
Beni öpüşü biraz soğuktu, aklı başka yerde sanki.
Aman Tanrım, yoksa?
Tüm cilvelerime rağmen, bana yanaşmadı. Arkadaşlarıyla ne
yaptığını sordum,
ağzında birşeyler Geveledi.
Yemekte biraz keyfi yerine gelir gibi oldu, ama hala dalgın,hala uzak,hala kabuğuna
çekilmiş.
Herhalde ÖTEKİNİ düşünüyor.Benden genç mi acaba?
İşyerindeki sarışın pazarlama temsilcisi olmasın?
Şöminenin karşısında şarabımızı yudumlarken, artık dayanamadım 'neyin var?'
diye sordum. Gülümsedi, zoraki bir gülümseme, acı dolu, uzaklık
dolu.. 'Yok birşeyim' diye geçiştirdi.
O gürül gürül yanan aşkın bu kadar çabuk biteceğine inanamıyorum,
daha dün bana ebediyete kadar benimle olmak istediğini söylüyordu.

Bugün aramızda iletişim kopukluğu başladı bile.
Belki de kilo alıyorum. Çok mu vır vır
yapıyorum? Elini tuttum. Elimi okşadı,ama eller hissiz, parmak
uçları soğuk... Stepe başlasam? Çocuk istesem? Yalan, yalan,
yalan.
Kendimi kandırmaktan başka bir şey değil bunlar.
Bitti...Bittti...Bitti. Tanrım, ölmek istiyorum. Kendimi son kez
onun kollarına attım. Ağlaya ağlaya uykuya dalmışım.

Kocanın Günlüğüne yazdıkları :

Öff be, GALATASARAY yine yenildi. Ama, kuru fasülye güzeldi.

11 yorum:

  1. Ya canım ne güzel eğlenmişin....
    Ohh ne stres tamışındır...
    benimde kociş ne buluyorsun blogta diye söyleniyor katılıyorum sana insna bırakamıyor:))
    Bu arada mailine bayıldım çok hoşş:)))
    Gece gece güldürdün beni:))
    Allahta seni güldürsün..:)

    YanıtlaSil
  2. "Erkekler Mars'tan kadınlar Venüs'ten"
    Farklı gezegenlerden gelen farklı yaratıklarmışız gibi hissediyoruz bazen:)))

    YanıtlaSil
  3. merhaba...bloğunuzla yeni tanıştım.günlüğünüzü okuduğum zaman kendimden birşeyler buldum...aynı hisler,aynı heyecanlar,mutluluklar mutsuzluklar.. aramızdaki tek fark sizin 3,bizimse 21 yılı doldurmuş olmamız..evliliğinizde uzun mutlu yıllar temenni ediyorum

    YanıtlaSil
  4. benide gülümsetti bu mail...paylaşım için sağol canım evet aynen biz kadınlar hep kendi kendimie sorar kendimiz cevaplarız ağlarız düşünceden beynimizi yeriz şu yorumu bile anca biz bu kadar uzatırız :)))
    bi erkeğe yorum yaptırsan ne varki diye belki iki kelimeyle geçiştirirdi şimdi:))sağol canım...

    YanıtlaSil
  5. Ya bende bu yazıyı ilk okuduğumda şoklanmıştım ama sonuna geldiğimde gülmekten kırıldım bu adamları fazla dikkate almamak lazım zaten aklında bişey varsa şak diye söylüyorlar.Deniz yorar tabi ama ne tatlı oluyor değilmi?

    YanıtlaSil
  6. aslıcım gülmene sevindim
    sevgili yasemin 3yıl degil 1.5yıl dır evliyim
    kezbancım haklısın vallahi ne traji komik ya:))
    bizim gibiler valla bende bir odunluk sezinliyorum :))
    adaşım deniz yoruyo evett fazla dikkate almamak lazım:))

    YanıtlaSil
  7. Nihayet bu kez problem çıkarmadı siteye giriş:)Canım yazıda,kadının yazdıklarını okurken dedim ki,kesin adam bunu aldattı,ayrılmak istiyorum filan diyecek.Maçı kaybetmişler,hay Allah.Doğru ama gerçekten,bu erkekleri anlamak zor:))

    YanıtlaSil
  8. canım yaa çok hoş bir paylaşımdı haksız olan tarafı da yok gibi sankim:)))))))))))))sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Gercekten cok guzel bir yaziydi, erkekleri anlamak cok zor :))

    YanıtlaSil
  10. Fiquei feliz em conhecer seu blog.Pena não entender o idioma.Coloque um tradutor para que possa visitar mais vezes.Abraços!!!!

    YanıtlaSil
  11. Canım benim güzel yorumun için çok tşkr ediyorum...
    Ewt canım mmalesef tek tek bana yorum yazan herkesin bloglarını dolaşıp bişeyler yazıyormuşşş...
    Rabbim bizi böyle kötü insanlardan korusun sevgiyle kal hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe