8 Haziran 2009 Pazartesi

KEÇE ÇALIŞMALARI HER TELDEN BİRŞEYLER VAR

bir çok yabancı blogu google readerde izliyorum .yayın ayarlarını dilime çevir yapınca otomatik çeviri yapılıyor. burda izledigim bloglarda patchworkdan amuguramiye ,takıdan incik boncuga..az önce bir şey gördüm okadar güzel çalışmaları varki hayran kaldım.el emeginin paraya dönüştügü yer etsy.com  ama bir çogunu yayınlamaktan çekindim aslında emek hırsızlıgı bilmeden yanlış birşey yapmakda istemediğimden ...
anne julie illustrasyon resimler yapıyor ve ben çok begendim çalışmalarını bu çalışmalara anne julie ait  anne julie çalışmaları burda


bunları magnet sanmıştım ilk gördügümde ama aynaymış ne kadar güzel .

2 yorum:

  1. bu keçe olayını bn bloglardan ögrendim)) her gün bşi ögrenioz ne güzell bu keçe denen şeyi biliomda adını bilmiordum hayırlı geceler arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. haklisin canim... cokguzel seyler var orada satilik olarak... sende hos paylasimlarda bulunmussun bizimle, sevgiler, medinem

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe