9 Haziran 2009 Salı

HAYDİ SOFRAYA BLOGLARA YOLCULUK ETKİNLİĞİ 2.GÜN

BLOGLARA YOLCULUK ETKİNLİĞİ http://orguknit.blogspot.com/ http://zeynepinguncesi.blogspot.com/ tarafından hazırlanmıştır. 8 HAZİRAN-14 HAZİRAN TARİHLERİ ARASINDAKİ ETKİNLİĞİN EV SAHİBELİĞİNİ http://icmdkiyolculuk.blogspot.com /  ben yapacağım.
evett ben geldim gündelik ev telaşlarını halledip kahvaltı bile yapmadan  çünkü birazdan nasılsa görsel olarak karnım doyacak yapılan yemek ,tatlı vs sunum olarakda göze hitap etmeli degilmi? bende mutfakta zaman geçirmeyi ve değişik lezzetler yapmayı çok seviyorum ama görüntü olarak malesef :(( ama bi okadarda inatçıyım mutfagı katletmeme ragmen görüntü için durmak yok yola devam:)
yinee readerden izledigim bloglar var listemde hadi başlayalım...
kek kurabiye tarifi ararken buldugum ve arkadaş oldugum  neşeli marifetli ve hangi tarifi alıp yaptıysam mükemmel oldugu çekinmeden güvenle tarifi alıp yapabileceğiniz adres http://mutfakveben.com/
yaptıklarını çok begendigim bir blog daha http://leziztarifler.blogspot.com/
o bir blogcu ama çokda marifetli maşallah anlatmakla olmuyo bir tık http://emelinmutfagi.blogcu.com/
yine bir blogcu yaptıklarını aşamalarla anlatan arkadaşımız http://lezzetmutfagi.blogcu.com/
hemşerim izmirli oradan peynirli top kek  tarifii alıp yapmıştım http://lezzetpinari.blogspot.com/
çerkez tavugu banyolu böreği kim sevmez ya kebapları http://mutfakozlemi.blogspot.com/
bir pasta bu kadar mı güzel olur ? görüntü ve sunum  http://seviminsayfasi.blogspot.com/
yaptıgı yemekleri videolu anlatımla detaylı tek tek anlatan gezdiği yerleri yöresel yemekleri  http://soframdan.blogspot.com/
herşeye bayılan,güzelliklerle mutlu olan,herdaim gülümseyen,yemek yapmaya doyamayan çalışan ama daha çok ev hanımı biri birsenin mutfagı

pastadan ,börege salatadan zeytin yaglıya yöresel yemeklerden sütlü tatlıya kebaplardan kahvaltılıklara http://arzumcum.blogspot.com/
popüler bir site yaptıkları çok hoş çok şirin geniş bir arşiv  kerebiçi granolayı ondan ögrendigim ve daha çok şey ögreneceğiniz bir adres cafe fernando
benden bugünlük bu kadar sevgiyle kalın

8 yorum:

  1. Merhaba arkadaşım beni ziyaretine ve blogumu tanıtmana çok sevindim sana teşekkür etmeye geldim.beğenilmek ve tanıtılmak çok güzel bişey.Tekrar teşekkür ederim çok mutlu oldum..


    www.lezzetmutfagi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  2. beğenilmek ve takip edilmek çok hoş.emeklerimin karşılığını bu şekilde almış oluyorum.etkinliğinizde banada yer verdiğiniz için çok teşekkürler.sevgi ve selamlar.


    www.arzumcum.blogcu.com

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel bir tanıtım sayfası hazırlamışsın.
    resimlerle harika olmuş.anlatımın çok güzel.
    ellerine sağlık
    hepsini tek tek ziyaret edeceğim.

    YanıtlaSil
  4. canım benim..
    Allah razı olsun..
    beni cok mutlu ettin..
    beğenilmek cok güzel..
    arzunun dediği gibi emeklerimizin böylece karsılıgını almıs oluyoruz..
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. cok guzel olmus etkınlıgınız
    masallahınız var yanı sayenınde bır cok blog tanımıs olduk ellerınıze saglık

    YanıtlaSil
  6. Hmm siteler ilgi çekici,ziyaret edeceğim.Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. Zevkle takip ediyorum etkinliği.
    Teşekkürler.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. sevgili lezzet mutfagı sevgili arcumcum ben teşekkür ederim.
    sevgili mutfak ve ben yani fatocum senden aldıgım tarif ve moralle tam gaz ilerliyorum:))
    sevgili zeynep teşekkür ederim
    sevgili şanslı sizden başka takip eden yok sanırım:((

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe