19 Haz 2009

DİŞ FOBİSİİ TIRSIYORUM HOCAM

günlerdir dişim arıyor ne agrımak ne yattığımı bildim ne uyuduğumu.dişim çürüktü ben 20' lik dişlerde çok sorun yaşamıştım ve cerrahi operasyonla yarmışlardı.o gün bugündür o korku içime nakşetti girdi çıkmak bilmiyor.
çürük diş zamanla döküldü çok küçük bir parçası var.2kez hastaneden kaçtım:)).şimdi başka bir diş çüremeye başlamış aglıyorum  aşkoşum ''üzülme hayatım sen onuda yer bitirirsin diyo:)) diğer diş döküle döküle kalmadı ya..her seferinde aşkım söz yarın doktora gidicem çektiricem diyorum ama geçince giden kim.yine bugün sabah doktora gidicem ben diyorum ''haha çok duydum ben bu sözleri sanki ben bu filmi daha önce izledim diyor''
tırsıyorum napayım kalbimin ritmi bile değişiyor anadolu ateşi gibi raks etmeye başlıyor:)) içim geçiyor bayılacak gibi oluyorum elimde degil...


kaç gecedir nöbetteyim agrı kesiciler bana mısın demedi..gece o agrıyı unutmak için bugüne kadar kutu kaplamak istemiş ama birbirine yapışmışlardı elime gözüme bulaştırmıştım artık nasıl bir modla elime aldıysam birazcık olsun beni oyaladı ama agrı dinmedi
söz vallahide billahide söz pazartesi ilk iş doktora gidicem yeter artık dayanamıyorum (defalarca dedim ben bunu ama) yok yok  korkunun ecele faydası yok değil mi??
hem arkadaşlarım bilir kişiler:))hamillelikte çok sorun yaşarsın diyorlar gitmek 3' den  '9'a şart oldu...
herkese güzel hafta sonları...

17 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım.
    Diş ağrısı çok zor diyorlar.
    Hiç yaşamadım.Allah'da yaşatmasın.
    Doktora mutlaka git.Kendini ve çevreyi üzme canım.
    Kendine iyi bak.
    Hayırlı, ağrısız bir hafta sonu seninle olsun.

    YanıtlaSil
  2. canım hemşerim geçmiş olsun ya üzüldüm valla :(diş ağrısı demede ne dersen de ...sanırım biçok kişi korkuyor dişçi olayından bende korkanlardanım ama canm bak diğerlerinede zarar veriyor ozaman daha zor olacak..git biran önce güzelim bende hamile kalmadan gitmişdim maşallh hamilelikte bi problem yaşamadım önlemini önceden al..canım tekrar geçmiş olsun görüşmek dileğiyle hoşçakal ...

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun bacımm kız korkma tüm cesaretini yanına al ve git pişman olmayacaksın şimdi çok kolayy teknoloji degişti hiç anlamıyorsun bile ben dişçileri seviyorum protezmi porselenmi adını bilmiom diş yaptırdım kendi dişim gibi duruyor sağlık güzellik emek istiyor )) pazartesi git yoksa herdakika yorum yaparıom bu kızın dişçi fobisi var diee güzel hafta sonları diş agrısız sana diliyorum))

    YanıtlaSil
  4. bende çok korktuğum için yıllarca o ağrıları çektim dişlerim kendi kendine parçalandı en sonunda eşim beni zorla doktora götürdü kızlarımın yanında kötü örnek olmamak için kaçamadım hiç korkma benim üç dişimi bir den çekti teknoloji çok ilerledi bir morfin yapıyo küçücük iğne hiç hissetmiyosun sonrada çektiğini bile anlamıyosun inan bana çektiğin acının yanında bir hiç diş ağrısı bir de doğum sancısı derler inan bana doğru çektir kurtul

    YanıtlaSil
  5. on dakika mesaj yazdım galiba gelmedi neyse yazdıklarımın özeti şuydu git doktora küçücük iğneyle uyuşturuyor çektiğini anlamıyorsun bile kurtuluyorsun

    YanıtlaSil
  6. Annem geçmiş olsun bilirim diş ağrısını bende çektim çok korkudan gitmedim en sonunda kendimi dişçide buldum canım ..

    YanıtlaSil
  7. çektir artık bize gına geldi

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun canım....
    Ay şekilde ben çok tırsıyorum dişçiden 1 yıl önce gitmiştim geçici dolgu yaptı haftaya gel normal dolgunu yapayım dedi :))
    Ben hala gideceğim....

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun arkadaşım hiç ihmale gelmez hiiiç korkma git çektir ve kurtul.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun, teknoloji o kadar ilerledi ki, iyi bir doktora düşersen hiç anlamazsın, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.ama gerçekten acaipp korkuyorum kalbim pırpır çarpıyo bayılacak gibi oluyorum.ama agrıda bitirdi beni ne yiyebiliyorum ne içebiliyorum
    gidicem:((

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar,
    Arkadaşım çok çok geçmiş olsun.Doktora gitmekten anlamsız şekilde çekiniriz.Doğru olanı görmezden gelir,bunca acıyada katlanırız.Ne zaman acılar dayanılmaz olursa son noktada doktora gideriz.Sonrasında bu kadar korkulacak bir şey yokmuşda dediğimiz olur.İnşallah sende böyle dersin arkadaşım.Sevgi ve sağlıcakla kal...

    YanıtlaSil
  13. Rabbimmmm kimseye vermesin çok kötü bir ağrı.
    Geçmiş olsun Allah şifa versin inşaAllah!

    YanıtlaSil
  14. geçmiş olsun canım korkma inan doktordan doktora farkedıyor

    YanıtlaSil
  15. sen en iyisi iltihap toplamadan git diş hekimine, otur koltuğa canım. iltihap topladımı ateş yapıp diş etini de şişiriyor.

    YanıtlaSil
  16. Allah kahretsin ki benm de bitmek bilmeyen diş fobim var :/
    Blogun coook seker ablacım :D

    YanıtlaSil
  17. çok geçmiş olsun canım..mutlaka doktora git o velet geçmiyor:( benimde nezaman ders çalışmam gerekse ağrır:):) ayrıca ktuyla biraz acını unutmuşsun:)kutuda harika ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe