5 May 2009

TAKI KOLYE KÜPE...
















geri dönüşümleri çok seviyorum herşeyi kolay kolay atmam lazım olur deyip kaldırıyorum bir kenarı ve gerçekten bir gün lazım oluyor..şimdi amatör ruhum devrede :)) takı boncuk ortaya bir şey çıkarmak var etmek bu sadece el işinde degil bütün kadınlar eminim mutfakta degişik lezzet ya da tatlar yarattıgında ortaya çıkardıkları eserden mutlu oluyorlardır.ve bu mutluluk beraberinde yapma istegini getiriyor..ben mutfakta zaman geçirmeyi seviyorum ama yaptıgım her ne olursa olsun tatlı  ,kek ,yemek vs olmadıgında ya da tutturamadıgımda tüm hevesim o an kaçıyor ve mutfaga giresim gelmiyor. bu aralar da mutfakla küsüştük:) şimdi takılar çogalıyo bunlar için kutu yapmak lazım .ama yokk ben o kaplama işine girmem bir kere denemeye kalkltım hepsi birbirine yapıştı..başka bir şey düşeneyim??yarın hıdırellez tüm herkesin ne muradı ve duası varsa rabbim kabul eylesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe