11 May 2009

ATASÖZLERİNİN ÖNEMİ VE DOGRULUGU

Ben bekarken İzmir de.Abimin çocuklarına baktıgım için gönüllü sınıf annesiydim ,avon temsilcisiydim.okuma bayramları.23nisan çalışmaları,çocukların eksikleri koşuşturma içinde geçerdi günlerim akşama yattıgım yeri begenirdim.toplantılar ,gösteriler,seminerler,bahar günü yapılan kır gezileri,piknikler...
eskiden atassözlerine bir anlam veremezdim  ''ev alma komşu al.''bu ne yaa param varsa niyee komşu alayım onu alıp napıcam :) şimdi param olursa vallahi evden önce komşuu alıcamm.bu apartmanda selam bile vermiyorlarr.2 tane zuzum var onlarda çalıştıgı için göremiyorum:(
çalışmıyorum ,iş güç yok ,çoluk çocukta olmayınca :(( boşş insanın fazla zamanı oluyor zaman geçmek bilmiyor adeta.


5 çayı içecek komşum bile yok :(( bende 5 kahvesi yaptım kendime (amaç fincanlarımı teşhir etmek) :))
blogları geziyordum aman yarabbim yemekler ,tarifler tatlı krizine girdim benn eee adress dogru mutfak












canım kuzum batuhanım okuma bayramımız. kimselere vermedigim çıkarmadıgım kıymetli fincanlarım:)) ve tatlı krizini bastırmak için revanii..

7 yorum:

  1. Bir tanede ben söyliyeyim.
    Komşu komşunun külüne muhtaç.
    Çok doğru sözler.
    Yine ne geldiğse atalardan gelmiş.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. fincanlarında cidden çok şeker,
    biz varız bak.
    bir sürü istemediğin kadar komşu:))
    hiç sıkılmasın canın

    YanıtlaSil
  3. SA.Akrabadan önce komşu gelir de nerdeee canlar sağ olsun.benim duam YARABBİ bize bizden daha hayırlı insanlarla arkadaşlık komşuluk yapmayı nasip et amiiiiiin..sevgiler.A.E.O

    YanıtlaSil
  4. fincanda revanide çok güzelmiş canım sevgiler

    YanıtlaSil
  5. sayfamı açtım ayy yorumları görünce hani bir çocuga oyuncak alırsında sevinir ya odenli sevindim ben.eskiden ne güzeldi komşuluklar herkez birbirine yardıma koşardı.birlikte geziler düzenlenir çaylar ,kahveler..
    şimdi bir selamı esirgicek hale gelmişiz ne acı
    koskoca aptmanda kimse kimseyi tanımıyor.evde bayılsan ölsen yardıma gelecek kimse yok.ya bu antalyada böyle ya da özdeğerlerimizi niteliklerimizi yitiriyoruz galiba yavaş yavaş
    hepinize teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. artık moda apartmandan alınmıo komşuu interneten alınıoo:((aglanacak halimize güler olduk ama artık komşu falan yokk 21 daireli binada slm verdigim 3komşu var kahveyi geçtiktee gülümsenmio bile sanki yabancı ülkede dini dili ayrıymış gibi geçilip gidio neyse komşucum görüşürüz kahve için tşk sende gellll:))

    YanıtlaSil
  7. komşuluk eskiden karşılıksız dostça yapılırdı şimdi insanların birbirine saygısı sevgisi kalmadı fincanlarına bayıdım sevgilerimle

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe