1 May 2009

ARKADAŞLAR ARANIZDA ÜLKER ÇİKOLATALI GOFRET SEVMEYEN VARMI?

şimdi benim bir maruzatım var!..eskiden film ve diziler arasında reklam izlerdik .şimdi reklam arası film ve dizi izliyoruz.haberlerde magazin mi kim, nerede, kiminle ,ne yapıyor saçmalıkları...
-bugün günlerden ne kocacımm
-çeyrekk finalll günü
-bi biskrem versemm
yaa hangi kadın
 evlilik yıldönümünde unutan kocayı bir biskremle affetmekle kalmayıp bide arkadaşlarını içeriye alıp maç izlettirir.
maçın orta yerinde içeri girip bir biskremle salya sümük türk filmi izlenir.
birdaha hiç dermisin?önce sen hayırr sen hiçççççç
en gıcık oldugum yarı çıplak bir kız arabayı siliyor ögretmenim canım benim seni ben ardından smile adsl 19 kuruşa lise arkadaşlarını bul ??
varmı böyle bir şey yaa ne alaka hem sevgili ögretmenlerim siz hiç kızmadınız mı sinir olmadınız mı ?tek ben miyim muzdarip olan bu konudan??




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe