29 May 2009

AMİGURİMİ YAPAN BLOGDAŞLAR BAKIVERİN GAYRİ:)

izmirden arkadaşım arıyor ''nerdesin'' evdeyim dediğimde ''ayy antalya gibi yerdesin ben senin yerinde olsam hiç evde durmam gezerim'' iyide şekerim tek başına nereyi gezicem hem ben yalnız gezmeyi sevmiyorum.ve ayrıca evimde mutluyum ben.aşkoşum yeteri kadar gezdiriyor beni üstelik evde oturma al çantanı havlunu git yüz güneşlen akşam gel diyor.kii beach park 25 dk uzagımda..nette gezinirken ayy ayy harika çalışmaları olan çanta,atkı bolero ve aklınıza gelebilecek ne varsa amigurimi çalışmalarıda harika.


3 yorum:

  1. fil'i nasıl yapmış? helal olsun...

    YanıtlaSil
  2. Bende tek başıma gezmeyi bende sevmiyorum.
    Gerçekdende çok güzelmiş.
    Paylaşımın için teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Bumerang - Yazarkafe