1 Mayıs 2009 Cuma

rastladım okudum sı-kı-l-dı-m

şablondu temaydı diye nette gezinirken bloglar arası gezerken okudugum bazı sayfalar canımı sıkmaya yetti .can sıkıntısı degilde üzüldüm şahsen ve hatta dehşetle irkildim!..belkide onu yazan kişiler çok rahatsız olduklarından bunu yazma geregi duydular bilemem ama yinede yakıştıramadım...insanlarla alay etmek, hafife almak ,küçümsemek....evet evet aynen bunlar yapılmış.her insan bilgi abidesi olamaz ya da hünerli bilmiyor olabilir.ama buda sana onu yerden yere vurma aptal sıfatına koyma hakkını vermezki!...
bir tapınak yazısında okumuştum
aptal ve cahil olduklarında bile dinle onları diyor.
dinlemek bir yana dursun alay konusu olmakla yetmiyor.
dile düşmeye görsün...
ne diyim!....
ne diyelim!..
ne desinler!..

2 yorum:

  1. Aramıza hoşgeldin arkakadaşım.Söylediklerine aynen katılıyorum.İçindeki yolculukta mutluluk istasyonuna varmışsın ne güzel.Güzel yorumlarda görüşmek üzere.Ben de seni izlemeye aldım.Sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim orguknıt uzun zamandır okuyorum takip ediyorum severek izliyorum sizi.hoş bulduk..

    YanıtlaSil

yorumlar: yalnız olmadığını bilmektir..değerlidir önemlidir.beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Haberler Haberler
Bumerang - Yazarkafe